Naši hitri, učinkoviti in izjemno uporabniku prijazni kioski omogočajo vašim strankam, da naročajo po svojih željah, kar skrajša čakalne čase in poveča zadovoljstvo. Vstopite v prihodnost prehranjevanja, kjer se tehnologija sreča z okusom. Izboljšajte učinkovitost svoje restavracije in opazujte, kako vaše poslovanje raste z r_keeper. Stopite v stik z nami še danes in preobrazite svojo storitev!
„Skrajšajte čakalne čase“
„Povečajte zadovoljstvo strank“
„Izboljšajte natančnost naročil“
„Povečajte prodajo z dodatno in navzkrižno prodajo“
„Enostavna namestitev“
„Nemoteno naročanje“
„Takojšnja obdelava plačil“
„Hitro izpolnjevanje naročil“
„Optimizirajte svoje poslovanje“
gre za revolucionarno spremembo načina, kako restavracije s hitro prehrano upravljajo svoje dnevne delovne procese in interakcije s strankami.
Ta pristop izkorišča napredno tehnologijo, da naredi vašo restavracijo učinkovitejšo in zmanjša čas ter trud, porabljen za rutinska opravila.
Hitrejši proces naročanja: Stranke lahko hitro oddajo svoja naročila prek intuitivnih zaslonov na dotik, kar skrajša čakalne vrste in zmanjša pritisk na vaše osebje v času največje gneče.
Izboljšana natančnost naročil: S samopostrežnimi kioski imajo stranke nadzor nad prilagajanjem svojih naročil natanko po svojih željah, kar znatno zmanjša možnost napak, ki se lahko pojavijo pri tradicionalnih načinih naročanja. Ta natančnost zagotavlja, da stranke prejmejo natanko tisto, kar so naročile, kar povečuje zadovoljstvo in zmanjšuje odpadke.
Učinkovita razporeditev osebja: Z avtomatizacijo procesa sprejemanja naročil lahko vaše osebje prerazporedite na druga ključna področja, kot sta priprava hrane in storitve za stranke. Ta optimizirana razporeditev človeških virov zagotavlja, da vaše poslovanje teče gladko in izboljšuje splošno učinkovitost vaše restavracije.
Vpogledi na podlagi podatkov: Kioski R-Keeper zbirajo dragocene podatke o preferencah strank in vzorcih naročanja. Te informacije lahko analizirate za sprejemanje informiranih odločitev o prilagoditvah menija, promocijskih strategijah in zaposlovanju v času največje gneče, kar dodatno optimizira poslovanje in prilagaja jedilno izkušnjo okusom vaših strank.
„Opolnomočite svoje stranke“
daje gostom nadzor nad njihovo jedilno izkušnjo v vaši restavraciji s hitro prehrano. Ti kioski ponujajo intuitiven in interaktiven proces naročanja, ki strankam omogoča, da si meni ogledajo v svojem tempu, prilagodijo naročila svojim natančnim željam in celo raziščejo nove jedi ali promocije. Ta samostojni pristop ne le povečuje zadovoljstva strank s tem, da jim nudi izbiro in fleksibilnost, ampak jih tudi vključuje v sodobno, tehnološko napredeno jedilno izkušnjo. Opolnomočenje vaših strank na ta način lahko vodi do povečane vrednosti naročil preko priložnosti za dodatno prodajo in bolj personalizirane storitve, kar prispeva k zvestobi strank in ponovnemu obisku.
“Izboljšajte svoj dobiček”
z izkoriščanjem tehnologije za neposreden vpliv na dobičkonosnost vaše restavracije s hitro prehrano. Poglejte, kako lahko integracija teh kioskov spodbudi rast prihodkov:
Dodatna in navzkrižna prodaja: Kioski lahko samodejno predlagajo dodatke ali nadgradnje ob naročilu, kar spodbuja stranke k dodatnim nakupom. Na primer, predlaganje pijače k hamburgerju ali ponujanje priloge po znižani ceni ob nakupu glavne jedi. To ne le poveča povprečno vrednost naročila, ampak to stori brez zaznanega pritiska človeškega prodajalca.
Zmanjšani stroški dela: Z avtomatizacijo procesa naročanja lahko osebje prerazporedite na bolj kritična področja poslovanja ali zmanjšate število potrebnega osebja v manj prometnih obdobjih. Ta optimizacija lahko privede do znatnih prihrankov pri stroških dela, ki so eden največjih stroškov v gostinski industriji.
Povečana pretočnost: Samopostrežni kioski lahko obdelajo več naročil hkrati in delujejo neprekinjeno, kar vodi do večje pretočnosti strank, zlasti v času največje gneče. Ta učinkovitost pomeni, da se lahko v krajšem času obdela več prodaj, kar neposredno povečuje potencial prihodkov.